Re: k7s5a i zwisy

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 09:57:43 MET

Rafal Markiewicz wrote:

> Tak, zasilacz czesto nie wyrabia, mysle, ze dla kart GF2 ULTRA i tym
> podobnych _powinien_ byc 300W, inaczej dokladajac cos w sloty PCI po
> prostu komp sie wiesza albo restartuje.
>
> Jest problem ze starszymi kartami typu Riva TNT2 itp. Po prostu mobo
> ich nie lubi. Jest problem z dziwkiem i kartami graf PCI, po prostu
> dzwiek strasznie "charczy", jest jakby przesterowany. Z doswiadczen
> wynika, ze GF2 rozwiazuje te problemy. Osobiscie przymierzam sie do
> jakiegos GF2 i chyba moj wybor padnie na GF2 MX400 tylko jeszcze nie
> wiem czy TV-out czy ULTRA...musze sie zastanowic no i oczywiscie
> [...]

Ja mam podobny problem. Też ta płyta, Duron 1000, GF2 MX. Efekty są
następujące:
-win95 nie rozpoznaje kontrolera IDE i dodatkowo wywalał się po dwóch
godzinach niezależnie czy coś robił czy nie.
-win98 niby wszystko rozpoznaje, ale Divix-y po prostu rytmicznie
szarpią. W zależności od kodeka z 3.x potwornie, z 4.x niby mniej, ale
też trudno oglądać. Paradoksalnie pomaga odpalenie w podglądzie windows
commandera drugiego filmu. Przestaje przycinać (no, może przycina, ale
już nieznacznie). Gry działają ok, ale gram w może 2 na krzyż więc się
szerzej nie będę wypowiadał.
win2000 divx-y chodzą jak talala, ale za to w Age of Empires co
kilkadziesiąt sekund wstrzymuje kompa na sekundę. Ponieważ ten objaw
miałem na poprzednim kompie (Athlon 700/płyta Gigabyte) więc to raczej
wynika z własności OS.
Z tego wynika, że płyta jest ok, ale jakieś drivery są schrzanione. Na
pierwszy ogień wezmę sterowniki grafiki. Jak coś wyjdzie pozytywnego to
dam znać.

Pozdrawiam

Karol