Re: k7s5a i zwisy

Autor: Rafal Markiewicz (rufik_at_elek.osemka.p.lodz.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 16:01:18 MET

On Wed, 2 Jan 2002 14:13:04 +0100, "andrew" <andrew18_at_wp.pl> wrote:

>Dzieki za pomoc, jednak zanlazlem czesciowe rozwiazanie problemu.
>Przekopalem archiwa grup dyskusyjnych i okazalo sie ze rozwiazaniem moze byc
>zmiana Biosu na ten z 07/24/2001 i.... teraz wszystkie gry smigaja jak
>trzeba! Ustawilem AGPx1 (w najnowszym jest tylko x4, albo Disabled),
>taktowanie na 100/100Mhz, proc jest wykrywany poprawnie, wiec na razie jest
>spoko.

Tez dobrze :) ale problem ze stacja FDD w win2000 :((.

>Rafał, coś wspominales o zasilaczu...Ja mam stara obudowe z 200W
>zasilaczem, czy to moze byc za malo? Chcialbym wiedziec do czego teraz mam
>sie przymierzac, czy zakupu nowej obudowy, czy karty graficznej, a budzet
>mam skromny....
>Pozdrawiam!
>Andrew

Tak, zasilacz czesto nie wyrabia, mysle, ze dla kart GF2 ULTRA i tym
podobnych _powinien_ byc 300W, inaczej dokladajac cos w sloty PCI po
prostu komp sie wiesza albo restartuje.

Jest problem ze starszymi kartami typu Riva TNT2 itp. Po prostu mobo
ich nie lubi. Jest problem z dziwkiem i kartami graf PCI, po prostu
dzwiek strasznie "charczy", jest jakby przesterowany. Z doswiadczen
wynika, ze GF2 rozwiazuje te problemy. Osobiscie przymierzam sie do
jakiegos GF2 i chyba moj wybor padnie na GF2 MX400 tylko jeszcze nie
wiem czy TV-out czy ULTRA...musze sie zastanowic no i oczywiscie
pieniazki...ehh :). Preferowalbym Leadtek albo Prolink MX400 ULTRA.
Zabaczymy co z tego wyjdzie.
Pozdrawiam
Rufik