Re: winxp

Autor: Egghead (WYTNIJ.eggheaad_at_wp.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 16:30:03 MET

"KUBA" <glogow_at_box43.gnet.pl> wystukał
(news:a0v86a$fir$1_at_news.tpi.pl):

> kabelek wpiety jest zgodnie z instrukcja od plyty glownej, a moze w
> niej jest blad? jest to plyta atc-5220?

Miałem niedawno tę płytę w ręku, ale na IrDA nie zwróciłem uwagi.
Prawdopodobnie ma ona nietypowy układ pinów na wyprowadzeniu. Windowsy
wykrywają IrDA po włączeniu w BIOSie, niezależnie od tego, czy
podłączony jest jakiś moduł, czy nie. BTW znając M$ dla większej
niewygody użytkownika poprzestawiał ikonki i możliwości ich
wyświetlania, może stąd jej brak koło zegarka.
Pozdrawiam
Egghead