Re: winxp

Autor: KUBA (glogow_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 16:15:12 MET

> czy dobrze rozumiem: w WIN98 IrDA nie działa, ale pojawia się jaki
> znacznik, natomiast w
w 98 wynajduje irde wszystko jest ok ale nie laczy mi sie z zadnym
urzadzeniem, probowalem 3 roznych ird i zadna nie dziala, tzn roznych ale
tego samego producenta
WinXP nie działa i nie ma żadnego znacznika?
dokladnie,chociaz jak wchodze w polaczenia bezprzewodowe to tam jest
zainstalowana ,ale przy zegarku nic sie nie pojawilo
> Jeżeli tak, to masz problem sprzętowy: albo Ÿle (odwrotnie) wpišłeœ
kabelek wpiety jest zgodnie z instrukcja od plyty glownej, a moze w niej
jest blad? jest to plyta atc-5220?