Re: winxp

Autor: Egghead (WYTNIJ.eggheaad_at_wp.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 15:54:30 MET

"KUBA" <glogow_at_box43.gnet.pl> wystukał
(news:a0v6o7$ru1$1_at_news.tpi.pl):

> ale ja mam problem sprzetowy, poniewaz nie dziala mi irda i to
> niezaleznie od tego czy to win98 czy xp wiec cos musi byc z
> hardwarem!!, poniewaz u mojego kumpla ta irda dziala, wiec raczej
> dobrze napisalem KUBA

czy dobrze rozumiem: w WIN98 IrDA nie działa, ale pojawia się jakiœ
znacznik, natomiast w WinXP nie działa i nie ma żadnego znacznika?
Jeżeli tak, to masz problem sprzętowy: albo Ÿle (odwrotnie) wpišłeœ
kabelek IrDA, albo wyłšczyłeœ obsługę IrDA w BIOSie.
Pozdrawiam
Egghead