Re: Zwis systemu , ale tylko przy pierwszym "bootowaniu" - dlaczego ???

Autor: Banzai (banzai77_at_go2.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 16:00:34 MET

"e_zoltrix" <e_zoltrix_at_wp.pl> wrote in message
> qrcze ile czsasu spędziłem nad podobnym problemem. a co najgorsze zaden z
> guru nie dawał własciwej podpowiedzi.
> a rozwiązanie było banalne- pekła sprzączka przy złaczu slave na taśmie i
> raz łaczyło, a raz nie. pojawiał się napis o weryfikacji dmi pool i już -
> system stawał raz po 3,5,10 minutach..........sprawdź to u siebie, może to
> to samo?

..chyba nie - bo ja mam podobnie na windows ME PL - system po dłuższej
przerwie nie butuje się za pierwszym razem... za drugim wyskakuje menu z
wyborem trybu rozruchu (wybierając "NORMALNY" system wstaje bez problemu

dodam jeszcze konfiguracje:
MSI KT266Pro-RU
Athlon 1600XP+
PixelView GF2 Titanium 64MB DDR