Re: Jakie dzwięki wydaje IBM DTLA przy padaniu?

Autor: Egghead (WYTNIJ.eggheaad_at_wp.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 15:50:10 MET

"Wagus" <Wagus - doggie77_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:a0uv2f$hq0$1_at_news.tpi.pl):

> A zerowanie (Erase Disk) programem Drive Fitness Test nie pomogło?
> http://www.storage.ibm.com/hdd/support/download.htm
> Już kilka razy miałem pseudo-bad-sectory, które znikały po
> wykonaniu powyższego. Prawdopodobnie miałem zwaloną taśmę z dysku.

Nie prbowałem, ale to mój osobisty dysk i nawet gdyby nie pokazał
BADów, to po odgłosach, jakie wydawał zakwalifikowałem go do serwisu.
Poza tym raz uszkodzony sektor nigdy nie będzie już pewny, nawet jak
przy formacie jakoœ zaskoczy.
Pozdrawiam
Egghead