Re: k7s5a - wrażenia

Autor: R. D. (dymir_at_lion.cc)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 14:56:29 MET

"Paweł Orliński" <orlinski_at_akw.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Użytkownik "Jacek Popławski" <jp_at_ulgo.koti.com.pl> napisał w wiadomości
> [ciach]
>
> W tym tygodniu planuje kupic nowego kompa, ale jednak zdecydowalem sie na
> drozsza plyte MSI. Po prostu nie mam zaufania do produktu, ktory kosztuje
> polowe tego co wyroby konkurencji. Kilka razy w zyciu przejechalem sie na
> takich zakupach i nie chcialbym znow tego przezyc.

Chyba dobrze zrobisz, bylem dzisiaj w sklepie aby zapytac czemu nie moge
upgradnac BIOSa, sprzedawca powiedzial ze niektore plyta nie daja sie po
prostu upgradowac. Na pytanie co mam zrobic wzruszyl ramionami, jemu nie
jest znany zaden trick. Zszedlem na dol do dzialu reklamacji i zamarlem -
75%
reklamowanych MoBo to zolte pudelka ECS. Mnie juz nikt nie namowi na plyte
tej firmy. Tam tez nie potrafili mi pomoc odsylaja na strone producenta. Nie
klocilem
sie nawet bo chce sprobowac z mocniejszym zasilaczem i potem dopiero
zobacze.
Jesli chipset jest dobry i szybki to jeszcze nie znaczy ze plyta na nim
zrobiona jest
dobra.