Re: tuner c.d. - kupiony

Autor: eMGieB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 10:57:51 MET

Hi!

". : : Krzysztof : : ." <krionixNOSPAM_at_wp.pl> napisales(as):

>MGB i win ME - bleeeeeeeeeeeeeeeee :)

No co ?

>pilota mogles spalic jak juz mowiono

Tzn. ? Zreszta Borgowski TVTool prawdilowo reaguje na pilota.

>masz kablowke ?

Tia.

>awet do avera (nie twierdze ze lepszy) kolega musial
>dokupic wzmacniacz i dopiero ok

A co to jest i gdzie sie kupuje i ile to kosztuje ? :)

>hola hola - to interlace !!! i tak maja karty TV (wszelkie!) wynika to z
>transmisji i wyswietlanai obrazu na TV !! Aktywuj modul de-interlace w borgu
>pod F7 ostania 10 pozycja, pozniej shift + 0 i ustaw, dziala, DSCALER ma
>najlepszy de-i.

Super. sprawdze jak wloze znow tuner do kompa :) Bo chwilowo wyladowal
w pudle... :) I tak mial szczescie :)

>spokojnie czeka ciebie i tak zabawa jak chcesz miec all dobrze dzialajace w
>imho kazdym przypadku - borg ma troche niedorobek ale potrafi dzialac

No coz, sprobuje sie dalej pobawic. Tylko mnie BSODy irytuja.

>to najlepiej kup TV, przy zgrywaniu moga byc problemy , przy pilocie,przy
>dzwieku itp !

Nie chce TV bo mam monitek 19 cali :) Spoko, wkurzylem sie na ten
tunerek :) Ale juz zaczynam miec nadzieje ze cos z niego bedzie.

>nie poddawaj sie bo nie wygladales na mieczaka :>

Wrrr... ja po prostu mam alergie na pieprzenie sie w cos na cyzm sie
nie znam :)) Ale jak jzu mowilem, siadam dzis z powrotem do tego
bydlaka i zmusze go zeby ladny obraz dawal :)

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. Honorowym