Re: Jakie zewnętrzne urządzenie do bacupów ?

Autor: jacksmith_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 02 Jan 2002 - 10:45:59 MET

> Twoje problemy rozwiązuje obudowa Multiport (od ok. 180 z? za wersj?
> LPT do 350+VAT za najnowszą USB).
> Do tej obudowy mo?esz pod?ączy? urządzenia IDE/ATAPI (dowolną
> nagrywark?, HDD, ZIPa - modele wewn?trzne), a tak?e urządzenia SCSI
> (ale tylko Narrow IIRC).
> Ca?oś? pod?ączasz do LPT lub USB, sterowniki do Twojego OS (nie wiem,
> czy są dla Linuxa - widzia?em tylko dla DOS i Windows) i ju?.
> Oczywiście są pewne ograniczenia, np. przy LPT nagrywarka raczej x4,
> góra x8, lepiej z BurnProofem, dyski te? za szybko śmiga? nie b?dą.
> [...]
[ciach]

właśnie zobaczyłem w cenniku Action coś co się nazywa konwerter USB - SCSII.
Ponieważ nie ma niestety opisu technicznego, nie jestem pewien dokładnego
działania, ale spodziewam się iż mogę "toto" wetknąć w port USB a do "tego"
mogę przypiąć na przykład napęd JAZ IOMEGA 2 GB, albo jakiś DAT, lub cokolwiek
innego na SCSII. Tylko jak to jest rozwiązane z rozpoznawaniem tegoż ostatniego
urządzenia przez peceta ??

Bardzo dziękuję za podpowiedź.
Pozdrawiam
Jacek