Re: tuner c.d. - kupiony

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionixNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 15:09:05 MET

Uzytkownik "eMGieB" <mgb_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
> Hi!
>
> Kupilem sobie PixelView PlayTV Pak II... Skusila mnie kamerka i

i to jest dobry wybor imho... choc kamera zabawka ale nie o tym.

> mikrofon oraz przytsepna cena (330). Borg pod WinXp wywala BSODy po
> godzinie mniej wiecej.. ostatni BSOD byl taki milusi ze rozpieprzyl

win2000 - problemy z btv marginalene (nie przeszkadzajace) zreszta
news.tvm.pl i grupa borg

> totaleni Xpka... Sterow Prolinka nie bylo, ukazaly sie 3 dni temua
> wczoraj zostaly prawdilowo podlinkowane (wczesniej bylyz bledem).

wez te z www.iulab.com - kamera ma inne wiec spox. dzialaja super pod 2000
choc nie aktywuja dzwieku (borg to robi sam) - ivan musi dodac do drv
wartosci dla innych kart.

> Oczywiscie nic to nie dalo - oprogramiowanie pixla jest beznadziejnie
> nieergonomiczne...

a aver ?! :) TO SAMO !!! dlatego masz taki soft jak DESCALER , more tv, borg
tv, jtv i inne - link do descaler na news broga.

> Co poza tym ? Dzwieku niet, obsluga pilota

spokojnie na wielu kartach nie odpali - zobacz post help no sound on aver...
bla bla

> niewyjasniona... Windows Milennium... dzwieku niet, pilot to smao..

MGB i win ME - bleeeeeeeeeeeeeeeee :)
pilota mogles spalic jak juz mowiono

> zapewne moj blad.. odbior tk smao jak pod XP - ziarnisty a przy

masz kablowke ? nawet do avera (nie twierdze ze lepszy) kolega musial
dokupic wzmacniacz i dopiero ok

> gwaltowniejszych zmianach ujec poziome wku*** linie. Jednym slowem

hola hola - to interlace !!! i tak maja karty TV (wszelkie!) wynika to z
transmisji i wyswietlanai obrazu na TV !! Aktywuj modul de-interlace w borgu
pod F7 ostania 10 pozycja, pozniej shift + 0 i ustaw, dziala, DSCALER ma
najlepszy de-i.

> firmi Prolink dziekuje serdecznie. Jade w tygodniu sprobowac oddac ten

spokojnie czeka ciebie i tak zabawa jak chcesz miec all dobrze dzialajace w
imho kazdym przypadku - borg ma troche niedorobek ale potrafi dzialac

> zlom i kupic albo Avera albo LifeView... BTW Borg Remote jest zabawny
> - nie ma predefiniowanych zadnych ustawien a ja mam lepsze rzeczy do
> roboty ni pisanie skryptow do pilota.

to najlepiej kup TV, przy zgrywaniu moga byc problemy , przy pilocie,przy
dzwieku itp !
sluchaj mnie bo cos sie na tym znam (mam pixel pak 1 i obraz bdb !)

http://btwincap.sourceforge.net/ (drv - daja gorszy obraz przy iuvcr ale
aktywuja dzwiek bo moj pixel jest ujety w drv dla dzwieku, borg ma wlasny
drv)

http://www.iulab.com/

tu masz drv - bardzo dobry obraz ale nie aktywuja dzwieku pod VD iuvcr -
kwestia wpisu kilkul inijek kodu z danymi z btvinspektora czy jak mu tam
(poslalem do ivana mail)

program iuvcr bdb lub vdub do zgrywania.

nie poddawaj sie bo nie wygladales na mieczaka :>