Re: Gulgoczący dźwięk w DIVXach

Autor: Korvin (korvin_at_go2.pl)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 21:50:35 MET

> We wszystkich filmach? Jeśli nie to może karta nie obsługuje
> próbkowania 48kHz (niektóre filmy są tak kodowane większość 44.1kHz).

We wszystkich, w tych 44100 też gulgocze.

> Pozatym karta na ISA bardzo obciąża system przy DIVX. Spróbuj
> zastosować pierwszą lepszą na PCI i powinno być po kłopocie.

To prawda. Włożyłem pożyczoną kartę PCI i przeszło. Również
obciążenie systemu spadło. Ale spróbuję jeszcze rozwiąać problem
bez zakupu nowej karty. Zwłaszcza że mam już jeden trop.
Jeżeli ustawię w WMP:
widok->ustawienia->MPEG Layer 3 dekoder -> Quality-> Frequency->Half,
to bulgotanie znika i jakoś dźwięku jest wystarczająca do moich potrzeb.
Jednak problem w tym, że WMP nie zapamiętuje tego ustawienia!
Więc jeżeli chce używać potem np. Vplayera - znowu gulgotanie.

Jak zmusić WMP aby zapamiętał to "half" ???