Pomocy cos padlo tylko co?

Autor: PENMAR (penmar_at_kki.net.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 07:23:14 MET

Witam mam taki problem.

Rozpierdzieliło mi dwa zasilacze z 3 byłem już mšdrzejszy okazało się
że to wszystko od HDD chodził( już nie) ale robił takie obcišrzenie że
padły 2 zasialacze mam nowy zasilacz 250W i kurw** jest kolejny
problem niby płyta startuje ale nic niema wycišgam pamištki powinna
chociasz piszczeć atu cisza słychać jak się resetuje kasuje się bios
ale dalej nic. Jak myœlicie co padło płyta czy procek ( procek nabiera
temperatury ) zasilanie jest wentylatory chodzš anic nie startuje ?

Dzięki za pomoc PENMAR