Re: Mysz

Autor: Michal (michwita_at_kki.net.pl)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 15:55:28 MET

Użytkownik phyllo <phyllo_at_pocza.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Skoro tak to moze (skoro jest to plyta AT) gniazdo PS/2
> nie jest podlaczone do plyty ? Lub jest zle podlaczone (raczej malo
> prawdopodobne)...

A ja bym powiedział, że to jest bardzo prawdopodobne. Sam miałem śledzia
PS/2 z innego kompa i mysz nie działała. Nie wiedziałem co jest, ale w końcu
ze strony producenta ściągnąłem rozpiskę pinów i okazało się, że we wtyczce
były nie tak, jak powinne, zamieniłem je i było spoko.

Michał.