Re: Plytki CD-RW

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 02 Jan 2002 - 07:18:39 MET

> Wiekszosc odtwarzczy CD audio nie czyta CDRW. Sa modele ktore czytaja.
> Przewaznie jest to wyraznie zaznaczone w specyfikacji sprzetu lub nawet
reklamie
> jesli jest taka mozliwosc. Jesli nic o tym nie pisza pewnie nic z tego nie
> bedzie.

swięta racja producent bedzie się tym chwlalił!!!!

> P.S. W moim Technicsie (duze klocki) takze odtwarzacz nie czyta CDRW. Pewnie
sa
Zgadza się - u mnie najwyższy model pionieera (duże klocki) ma już kilka lat i
nie czyta RW. CDRW bedą czytały raczej tylko nowe sprzęty ale przeczytać należy
instrukcję lub sprawdzić osobiście.

> modele ktore czytaja. To jest cos tak jak np. niektore odtwarzacze DVD
czytaja
> mp3 a niektore
A no są takowe koleś ma LG - czyta DVD i mp3.
Pozdruffka
adadur