Re: Sound karta 5.1

Autor: R. D. (dymir_at_lion.cc)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 22:03:17 MET

"> Mam mojego SB już 2 lata. Żadnych problemów. Karta wprawdzie
przerwanożerna,
> ale dźwięk, zwłaszcza w połączeniu z dobrymi głośnikami (a takie masz)
> znakomity. Przy tej cenie nie kupisz chyba nic lepszego.
>
> Tylko przyjrzyj się dokładnie wejściom i wyjściom przed zakupem. Jest
wiele
> wersji Live!

Dzieki za odpowiedz - potrzebuje SB Live Player 5.1 cena jak piszesz
zwlaszcza
wersja OEM, wiecej zaplacilem za moja PCI 128 (no ale juz troche czasu
temu).
Co z tymi przerwaniami , zre wiecej jak jedno? - bo mam juz wszystkie 2 lub
3
krotnie obstawione.
THX
cu