Re: p³yta i dysk

Autor: _at_r2r
Data: Tue 01 Jan 2002 - 20:22:15 MET

"Vegeta" <daro_w_at_poczta.onet.pl> napisa³(a):

>Dysk testowalem pare dni i nie sprawil mi zadnych problemow. Wydajnosciowo
>wypadal lepiej niz moje fujitsu 40GB / 5400 glownie za sprawa nizszego czasu
>dostepu (no i wiekszym obrotom talezy). Mowa oczywiscie o testowaniu na iBX.

W takim razie albo Ty mia³e¶ szcze¶cie, albo ja mia³em a¿ takie
nieszcze¶cie. chociaz nei tylko ja mia³em takie problemy (pojawia³y sie o
tym g³osy na grupie). Byæ mo¿e jest to zale¿ne od p³yty g³ownej
(kontrolera...).

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur_at_symboliczna.net