Re: SB LIVE5.1+DTT2200

Autor: Demski Sebastian (sdemski_at_wp.pl)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 14:42:03 MET

> Alez, zeby dzialaly Ci pozostale glosniki tez nalezy odpalic program -
> system operacyjny :)))
> A tak nawiasem piszac to przeciez w Windzie tyle programow jest odpalanych
> na "dzien dobry", ze jeden wiecej czy mniej nie robi roznicy.

oj to nie o to chodzi. oczywiście, że jeden więcej to nie problem
(szczególnie jak się ma 512MB ramu to tym bardziej), ale jego trzeba
uruchomić i wczytać preset, więc cza się naklikać trochę. a robienie tego po
każdym starcie windy to już kłopot. Chyba, ze istnieje sposób, coby program
przy uruchomieniu ładował go automatycznie, ale przyznam, że nie bawiłem się
nim zbyt długo i nie odkryłem go.

pozdrawiem. Seba