Re: p³yta i dysk

Autor: Vegeta (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 19:42:06 MET

> "Vegeta" <daro_w_at_poczta.onet.pl> napisa³(a):

> no to sam nei wiem. Pisa³o sie o tym dziwnym zjawisku duzo na grupie i
> zobaczy³em to na w³asne oczy ;).
>
> Ps. Podaj wyniki z hdtach je¶li mo¿esz.

Niestety nie mam wynikow w hdtachu, a dysku juz nie mam. A z tego co
pamietam to wykres hdtacha byl "nienormalny" znaczy sie na poczatku testu
bylo mniej niz w srodku i wiecej niz na koncu (to akurat normalne). Ale
dzialo sie tak na kazdym dysku jaki testowalem, ktorego max transfer
przewyzsza wydajnosc ata33 (a bylo ich sporo).
Dysk testowalem pare dni i nie sprawil mi zadnych problemow. Wydajnosciowo
wypadal lepiej niz moje fujitsu 40GB / 5400 glownie za sprawa nizszego czasu
dostepu (no i wiekszym obrotom talezy). Mowa oczywiscie o testowaniu na iBX.

DW