Odp: rozszerzenie ram na tx

Autor: phyllo (phyllo_at_pocza.fm)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 11:12:40 MET

>Czy bedzie chodzic mi pamiec 128 dimm 133 mhz. Poza tym slyszalem
>gdzies ze chipset tx
> nie obluguje pamieci, czy cos takiego powyzej 64 mb.
> Co mi radzicie? Od razu musze stwierdzic ze wymiana plyty gl. nie wchodzi
> gre (-niestety-).
> Prosze o porade. A moze wystarczy mi samo uzywane 64mb 100 mhz?Nie chodzi
mi
> o wyczyny komputera tylko o jaki taki komfort. uzywania kompa. Sluzy mi
> glownie do internetu, mp3 i wypalania plytek.
> system win me.
> Prosze o pomocne (po)rady!

Mi osobiscie na Gigabyte GA-586 TX3 (oczywiscie TX ;-)) chodzila pamiec
128MB PC133
(jakis noname- o dziwo nie chciala dzialac na AOpen AX6BC ( BX) ). Jezeli
masz mozliwosc
 kupienia tanio 128 MB to bedzie to lepszy wybor niz 64 MB (Win ME).
A co do ograniczenia obslugi pamieci przez TX to napewno nie jest to 64 MB.
To o czym slyszales to to, iz TX cache-uje (?) max 64 MB... ale nie przejmuj
sie tym...
Najlepiej by bylo gdybyds powiedzial sprzedawcy jaka jest sytuacja (stara
plyta),
to moze sie dogadacie, ze jakby cos nie dzialalo to wymenisz pamiec...

powodzenia

phyllo