rozszerzenie ram na tx

Autor: Piotr R. (rzeczkowski79_at_interia.pl)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 03:07:37 MET

Witajcie!
Ostatnio ojciec okazal sie wspanialomyslny i kupil hdd 20 gb samsunga.
Jako ze plyta moja juz wiekowa (koniec 97) lucky star z tx-em, (cpu233mmx)
oniemialem ze zdziwienia iz bez zadnych trudnosci bios wykryl go wlasciwie.
Teraz przychodzi kolej na kupno ramu. Obecnie mam 2x16 simm co jest
tragiczne. Komputer chodzi ociezale i teraz takie pytanie. Czy bedzie
chodzic mi pamiec 128 dimm 133 mhz. Poza tym slyszalem gdzies ze chipset tx
nie obluguje pamieci, czy cos takiego powyzej 64 mb.
Co mi radzicie? Od razu musze stwierdzic ze wymiana plyty gl. nie wchodzi w
gre (-niestety-).
Prosze o porade. A moze wystarczy mi samo uzywane 64mb 100 mhz?Nie chodzi mi
o wyczyny komputera tylko o jaki taki komfort. uzywania kompa. Sluzy mi
glownie do internetu, mp3 i wypalania plytek.
system win me.
Prosze o pomocne (po)rady!