Sterownki SBLive 5.1

Autor: msorion (msorion_at_msorion.prv.pl)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 10:53:45 MET

witam
przede wszystkim zycze wszystkim Szczesliwego Nowego Roku !
czy ktos moglby mi powiedziec, jak zainstalowac SBLive 5.1 pod Win2000
dostalem sama karte bez sterownikow (bez niczego), probowalem juz chyba
wszystkiego
istaluje mi sie tylko "Creative SBLive! series (WDM) oraz nieznane
urzadzenie i urzadzenie
wejsciowe PCi do ktorego nie moge dopasowac zadnych driverow.
jezli ktos ma jakies sprawdzone sterowniki lub oryginalna plytke, to prosze
o przeslanie
mailem na msorion_at_sgk.pl
z gory wielkie dzieki

ORi