Re: Sterownki SBLive 5.1

Autor: Borygo (borygo_at_rsi.com.pl)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 16:12:02 MET

> czy ktos moglby mi powiedziec, jak zainstalowac SBLive 5.1 pod Win2000
> dostalem sama karte bez sterownikow (bez niczego), probowalem juz chyba
> wszystkiego
> istaluje mi sie tylko "Creative SBLive! series (WDM) oraz nieznane
> urzadzenie i urzadzenie
> wejsciowe PCi do ktorego nie moge dopasowac zadnych driverow.
> jezli ktos ma jakies sprawdzone sterowniki lub oryginalna plytke, to
prosze
> o przeslanie

Witam
Miałem podobny problem. Nie chodziły mi sterowniki do karty SBLive Value.
Chciałem ściągnąć ze strony producenta, ale tam były tylko same updaty nie
było podstawowych sterowników (przynajmniej ja ich nie znalazłem). Zrobiłem
tak - poszedłem do sklepu ze sprzętem i poprosiłem o przegranie płytki ze
sterownikami od mojej karty i takowe po 10 minutach dostałem.

Pozdrawiam
Borygo