Re: rozszerzenie ram na tx

Autor: Weird (root_at_kujawiak.man.lodz.pl)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 10:58:51 MET

Przychodzi "Piotr R." <rzeczkowski79_at_interia.pl> na pl.comp.pecet i
tak oto prawi:

> Czy bedziechodzic mi pamiec 128 dimm 133 mhz.

Może chodzić. Wsadź i zobacz . Miałem Abita TX5 i tam nie chciały
chodzić kości M-TECa , a reszta chodziła , nawet 256.

>Poza tym slyszalem gdzies ze chipset tx
>nie obluguje pamieci, czy cos takiego powyzej 64 mb.

obsługuje do 256 MB , ale cachuje tylko pierwsze 64 MB.

>Co mi radzicie?

Przy zakupie się spytaj czy istnieje możliwośc zwrotu w przypadku ,
gdy kości nie będą widziane przez płytę

>system win me.

i to na 32 MB ? masochista ;)

--