Re: Posiadacz plyty PCPARTNER LXB834D - poszukiwany

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 20:25:38 MET

Użytkownik "Tomek Jasinski" <tom_jas_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:rtac2ug7b6278k4u1fj5g87ihprs2bkp01_at_4ax.com...
> Z biosami do PiczyPartnera jest straszny b....l, jak nie masz zapasowej
> kości, to nie wgrywaj nowego.

Akurat PC Partnera to mam tylko jakiegoś starego VXa w szafie (trzeba
będzie zrobić z niego maszynę do pisania, jak kupię nowy monitor).
Miałem na myśli aktualnie przeze mnie używaną płytę na BX, która
wg. wszelkich znaków na niebie i ziemi powinna być A-Maxem BX440B,
a próba sflashowania daje komunikat, jaki daje.

--
Konrad J. Brywczyński
Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.