Re: Posiadacz plyty PCPARTNER LXB834D - poszukiwany

Autor: Tomek Jasinski (tom_jas_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 20:13:24 MET

On Sun, 23 Dec 2001 18:31:59 +0100, Konrad Brywczyński <bryw_at_waw.pdi.net>
wrote:

>Użytkownik "ZERO" <no_at_email.available> napisał w wiadomości
>
>To się podziel wrażeniami. Też mam płytę, ściągnięty do niej BIOS
>(liczę,
>że potem będę mógł większe dyski podpiąć), a przy flashowaniu
>niezgodność
>sprzętu.

Z biosami do PiczyPartnera jest straszny b....l, jak nie masz zapasowej
kości, to nie wgrywaj nowego.

--
Tomasz Jasiński                         Strój - na różowo; Ksiądz może
tomjas_at_polbox.com                       Popisać się jakimś kawałem -