Re: babskie pytanie: modem 56K a laczy mi wolniej

Autor: Hawlik (hawlik_at_o2.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 20:34:06 MET

Użytkownik "ES" <ela_at_skorska.net> napisał w wiadomości news:a05au6

]> Upieram sie przy swoim, bo sprawdzalam to empirycznie na mojej linii
> telefonicznej: szybkosc modemu i transfer zalezy od modemu - sterownika
> modemu.
> Ela

napewno zalezy od sterow i wogole ale przede wszystkim od lini.
jak skladam ludziom komputerki to jak testuje w domciu to zawsze sie lacza
50000-54000. a jak pojade do klienta i tam podlacze to zasowa 33600 albo i
wolniej!
jak jest kiepska linia to zaden modem Ci nie pomoze!

pozdro.