Re: Posiadacz plyty PCPARTNER LXB834D - poszukiwany

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 18:31:59 MET

Użytkownik "ZERO" <no_at_email.available> napisał w wiadomości
> .... bios jest ok, ale dlaczego awdflash rzuca sie ze to inna plyta.... co
> do plyty to jestem pewien ... w jakich innych przypadkach moze pojawic sie
> ostrzezenie o niezgodnosci sprzetowej? ehhh raz sie zyje i nie pierwszy raz
> programowalem bios programatorem ... zrobie experyment

To się podziel wrażeniami. Też mam płytę, ściągnięty do niej BIOS
(liczę,
że potem będę mógł większe dyski podpiąć), a przy flashowaniu
niezgodność
sprzętu.

--
Konrad J. Brywczyński                              No use to complain
bryw_at_waw.pdi.net                     If you're caught out in the rain