Problem z kompem (ponownie)

Autor: KeFiR (kefir00_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 20:09:38 MET

Witam po raz drugi. W moim wczesniejszym poscie pt. "Problem z kompem"
opisalem ze komputer mi sie nie uruchamia. Postanowilem zaniesc procesor do
znajomego i przetestowac go na plycie ECS K7S5A (procesor to Athlon TB 1400
mhz), natomiast ja posiadam ECS K7VZA. U niego to samo - brak piskow PC
speakera, dysk twardy i cd-rom jest sprawdzany. Problem lezy wiec po stronie
procesora - jednak na pewno nie jest spalony - nie czuc zapachu spalenia i
powierzchowna analiza nie ujawnia sladow, ktore wskazywalyby ze procek jest
spalony. Domyslam sie raczej ze to wina nadmiernej ilosci pasty silikonowej,
ktora zalozylem dzisiaj :(( Moje pytanie brzmi - czy da sie jeszcze uratowac
procesor? Czy jest jakis skuteczny sposob na usuniecie tej pasty? Prosze o
pomoc.

Pozdrawiam i zycze wesolych swiat.