Re: Problem z kompem (ponownie)

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 25 Dec 2001 - 15:42:25 MET

Użytkownik KeFiR <kefir00_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a05a50$7l$1_at_news.tpi.pl...
> Witam po raz drugi. W moim wczesniejszym poscie pt. "Problem z kompem"
> opisalem ze komputer mi sie nie uruchamia. Postanowilem zaniesc procesor do
> znajomego i przetestowac go na plycie ECS K7S5A (procesor to Athlon TB 1400
> mhz), natomiast ja posiadam ECS K7VZA. U niego to samo - brak piskow PC
> speakera, dysk twardy i cd-rom jest sprawdzany. Problem lezy wiec po stronie
> procesora - jednak na pewno nie jest spalony - nie czuc zapachu spalenia i
> powierzchowna analiza nie ujawnia sladow, ktore wskazywalyby ze procek jest
> [...]

To znaczy tyle jej nawaliłeś, że poszła na mostki ?
Jeżeli ma domieszki jakichś metali to mogły się po prostu
bez sensu ustawić parametry procesora.
Zmoczoną chusteczką higieniczną lub papierem toalet.
przetrzyj mostki.
Nie działa nadal to już do serwisu ...

PeJot