Re: Jaka Obudowa

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 19:49:41 MET

"Leszek" <lechko_at_mail.icpnet.pl> wrote in message

> A ze z zewnatrz jest niebrzydka to nie zamienie jej na zadna inna chocby i
> f-my mercedes.

Stary Big Tower AT ADAX'a ze stopa, przerobiony na atx
zasilacz green 250W. Zaladne to to nie jest ale za to bardzo
funkcjonalne. Blachy ladnie wykonczone, obudowa bardzo stabilna.
Zasilacz tez bardzo dobry.

> I dlatego wyrazilem poglad ze wydawanie wiekszego siana na super
> obudowe mija sie z celem(lepiej dolozyc do lepszego procka)

Jak juz to na karte graficzna :-) jak ktos potrzebuje _dobry_ zasilacz
oraz ma pieniondze tak wykalkulowane, ze moze sobie pozwolic na
obudowe za 350zl to jak najbardziej polecam.

> a argumenty ze sa ostre blachy jako nieistotne.

To Ci przedstawie taka sytuacje.
Jestes gitarzysta, a nie wiem czy wiesz ze do grania na giatarze
bardzo przydaja sie zdrowe paluchy u lewej reki (prawej u leworecznych)
ale dorabiasz sobie skladajac komputery. Najczesciej skladasz na syfiastych
obudowach (30:1) np JNC. Tniesz sobie paluchy praktycznie przy kazdym
zestawie. Wracasz do domu i masz dlonie jak mumia i juz sobie nie pograsz
na gitarze, a dzien bez gitary to dzien cwiczen w plecy. To sama dla
namietnych graczy kompuerowych :-) Tak wiec argument ostre blachy jest
bardzo istotny.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!