pomozcie plz !

Autor: Slawek (slwkk_at_poczta.fm)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 20:09:07 MET

Chodzi o Asus P2l97 + Riva tnt 2 m64 nie moge znalesc tego schematu :(
Wiekszosc linkow na google jest nieaktualna. Kiedy napisalem maila do Asusa
w tej sprawie odpisali mi pytaniem o revision plyty glownej. Nie bardzo
wiedzialem co to jest wiec odpisalem jak to sprawdzic jaki mam revision, nie
dostalem odpowiedzi. Tydzien pozniej napisalem takiego maila:

I have motheboard Asus P2L97 rev. 2.04
ACPI BIOS REVISION 1009
AWARD PLUNG & PLAY BIOS EXTENSION v. 1.0A

and this motheboard not correctly work with nvidia Riva tnt 2 M64 32MB AGP.
What can I do ? Can you give me some links with solution this problem ?
Please help.

Best regards,
Slawek

Odpowiedz byla nastepujaca:

Dear user,
Thanks for choosing ASUStek.
please contact with your local reseller and let them arrange RMA or rework
for you. sorry for your inconvneicne.

Best regards,
ASUS Serivice Center Shanghai

Tez nie bardzo wiem z kim sie skontaktowac. Mam jakis schemat, ale stary i
pisze, ze do rivy tnt, a nie do rivy 2 tnt m64 nie wsponinaja tam tez nic o
revision plyty, a za pierwszym razem ludzie od asusa pytali sie o niego wiec
chyba jest potrzebny. Nie chcialbym sobie nic popsuc przerobke robilby mi
kolega znajacy sie na tym. Jesli macie schemat, ktory na 100% by pasowal do
tej plyty to plz wyslijcie mi go! Od pol roku nie moge w nic grac choc nie
odczowalem takiej potrzeby gdyz mialem maly hdd jednak za miesiac bede mial
40GB wiec moglbym od czasu do czasu cos pograc.

pozdr. Slawek