Re: Jaka Obudowa

Autor: Leszek (lechko_at_mail.icpnet.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 19:28:03 MET

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Leszek" <lechko_at_mail.icpnet.pl> napisał w wiadomości
> >

> maluch tez jezdzi po co VW, renault, itp ?
>
> a po to ze lepsze sa sprzedawane z lepszym zasilaczem (widziales popalona
> plyte przez tani lichy zasilacz?) po to ze nie sa z blachy jak po puszce
> coli (wpadaja w drgania itp) sa bardziej przewiewne itp. sa plusy, obudowa
> nie jest na rok wiec warto napradwe wydac wiecej i miec cos dobrego.
> wiedziec ze zasilacz ma naprawde 300W a nie 200 a 300 na naklejce.

Mam jakas tania obudowe noname z zasilaczem 300W.Wentylatory i ten od
zasilacza puscilem na 7volt a od wewnatrz wykleilem plytami korkowymi za ca
15zeta.Temperatura mojego athlona 1000_at_1200 nie przekracza nigdy
40stopni.Nie zwracam uwagi na ewentualne zadziory na blachach wewnatrz bo
zagladam raz na kwartal i uwazam.A ze z zewnatrz jest niebrzydka to nie
zamienie jej na zadna inna chocby i f-my mercedes.I dlatego wyrazilem poglad
ze wydawanie wiekszego siana na super obudowe mija sie z celem(lepiej
dolozyc do lepszego procka) a argumenty ze sa ostre blachy jako
nieistotne.Jak ktos ma kase to niech sobie kupi nawet z aluminium za
2000zetow ale jak krucho to kupi taki gosc extra obudowe a wsadzi do srodka
badziewna plyte glowna(bo siana zabraknie)

Pozdrawiam
Leszek