Re: Monitor Samtron 17" i problemy

Autor: Muton (muton_at_kki.net.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 19:29:29 MET

". : : Krzysztof : : ." napisał(a):

> napisz czy nastawuiles geometrie bo nie wiem czy umiesz ustawiac w menu :)
> jak tak to znaczy ze uklady zapamietujace nastawy sa nie sprawne (Zapominaja
> nastawy!!) wiec serwis sie klania. To znieksztalcenie afaik typu beczka wiec
> nastaw, z opisu wyglada ze masz nie sprawny monitor.

Umiem ustawiac :) Ale jak pisalem, gdy wylacze i wlacze monitor to obraz
wraca do normy. W menu jest ustawione dobrze. Przeciez nie bede ustawial
tego za kazdym razem w menu, wole wylaczyc monitor na chwile :)

Orientuje sie ktos ile moze kosztowac naprawa? Nie mam monitora na
gwarancji :(

--
Pozdrawiam
Muton (http://www.vipernet.prv.pl)