Re: Czy warto kupić Rive TNT 2 M64 (TV) ?

Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 17:15:30 MET

KarolGT <KarolGT_at_interia.pl>, wypocił co następuje...
[...]
> jednak filmy mi troche przycinaly, dopoki
> troszke karty nie opdkrecilem programem NVmax,

u mnie to wieszanie nie jest takie typowe ... to nie jest tak, ze w momencie
gdy na ekranie jest duzo szczegolow komputer nie wydala i przycina. U mnie
wyglada to tak, ze film jest odtwarzany przez jakies 2 sekundy, a nastepnie
zatrzymuje sie na okolo 0,5. dzieje sie tak nawet podczas wyswietlania
napisow na koncu ... nie ma znaczenia - po prostu zawsze:-(
Oczywiscie zmniejszenie do minimum "Postprocessing Level" eliminuje ten
"efekt"!

Aha, czy aby to zmniejszanie nie ma wplywu na jakosc wyswietlanego obrazu?

--
Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
{lajkonik w swiecie pecetow}