Re: Czy warto kupić Rive TNT 2 M64 (TV) ?

Autor: Dariusz Antoniak (etheron_at_kki.net.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 17:04:52 MET

> najnowsze - zapomnij, stare ok. zreszta co za frajda na takim malym :(

Wiem, ze to nie 19'', ale nie przesadzajmy. To monitor, a nie znaczek
pocztowy :-). A poza tym mam dobre udzwiekowienie :-)

> filmy nie ma znaczenia, jakosc zalezy od producenta = no name-> syf ale na
> 14" nie widac i tak pewnie.

jw.

Chodzilo mi raczej o to, jak dlugo mozna uzywac tej karty, dopoki czlowieka
szlag nie trafi, ze jakas gra mu sie nie uruchamia... ale to nie bylo
najszczesliwsze pytanie, fakt :-)