Re: Czy warto kupić Rive TNT 2 M64 (TV) ?

Autor: KarolGT (KarolGT_at_interia.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 13:20:17 MET

Ja mam pIII500 i ta rive co opisujecie i to totalny chlam w 3d mark 2001 moj
komp dostal 700 punktow, przy czym athlon 1,2 z ta karta tez dostaje tylko
700 punktow, wiec to samo mowi za siebie, ta karta bedzie waskim gardlem
chyba nawet dla celerona 300, jednak filmy mi troche przycinaly, dopoki
troszke karty nie opdkrecilem programem NVmax, podkrecalem dotad dopoki sie
nie wieszalo, planuje jeszcze wiecej ale to juz przydalo by sie lepsze
chodzenie, mimo wszystko ta karte baaaaaaardzo oplaca sie podkrecac