Re: Przegrzewanie procka

Autor: Lesław Burysz (lburysz_at_wp.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 19:48:44 MET

Powtarzam pasta jest na miejscu (orb standartowo ma kawalek pasty
przyklejony do radiatora) i raczej radiator dobrze przylega do praca(nie
wiem jak to sprawdzic)
Komp nie stoi przy kaloryferze a wiatraki sie kreca(wszystkie)
Zazwyczaj robocza temp pracy to u mnie 60-70 st(odczyt z asus probe) i po
jakis paru minutach pracy radiator jest wyraznie cieply ale nie goracy
aha obroty wentylatora na procku to 3000-3500
a podaja ze ma 4500 -moze to jest przyczyna (ale nie wiem czy mozna jakos
zwiekszyc obroty)

Wielkie thx wszystkim za zainteresowanie
Pozdrawienia Axe