Re: Czy warto kupić Rive TNT 2 M64 (TV) ?

Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 21:48:22 MET

Piotr Slimak <piotrslimak_at_wp.pl>, wypocił co następuje...
[...]
> A w kwestii filmow, to moim
> zdaniem wieksze znaczenie ma procesor niz grafika. Na moim cel533
wszystkie
> filmy chodza w porzadku.
[...]

mam podobny zestaw (c566>800;320MB;m64z32MB) i bardzo wiele filmow mi rwie
straszliwie dopoki nie zmniejsze do minimum "Postprocessing Level" (ten
problm pojawia sie po zainstalowaniu jakiegokolwiek kodeka div`x o numerze
wiekszym niz 3.11:-()

Zauwazylem rowniez, ze rwanie znika gdy zmniejsze rodzielczosc ekranu z
1024x768x32 do np. 640x800x32 - co moze wskazywac na zbyt mala wydajnosc
karty grafiki badz zle dobrane sterowniki (aktualnie fachman 3.4)

Mozesz mi napisac jak wyglada u Ciebie konfiguracja?

--
Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
{lajkonik w swiecie pecetow}