Re: BorgTV - woooolno :(

Autor: Michal Letowski (milet_at_geocities.com)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 22:22:58 MET

Użytkownik "Raf256" <raf256_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> "Borsuk" <borsuk_at_astercity.net> wrote in

> właśnie ;) też się nieco zdziwiłem że akurat przerwanie 10 :) ale afair
> grafika używa 0x10hex = 16dec a ta karta 10dec, czyli innych... ale
zobaczę
> czy zmiana slotu pomoże... btw - tak z ciekawości, jak można to zmienić
bez
> przekładania karty ? chyba jakieś ustawienia w BIOSie na to pozwalają ?

W BIOS-ach nektorych plyt glownych mozna zmienic przypisanie IRQ do slotu.
U mnie (ABIT KT7A) to jednak nie wystarczylo - komputer raz na kilka
uruchomien
Borga sie wieszal. Dopiero zmiana ustawien w setupie pomogla i obecnie
wszystko dziala bez zarzutu. Jakich - ustawien tego sam nie wiem ;-) KT7A
ma ich tyle, ze trudno spamietac wszystkie kombinacje.

Michal Letowski