Re: drukarki HP

Autor: Marcin Zolynski (eaux_at_poland.com)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 22:19:57 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Hi,

> Jakość będzie identyczna -- głowice drukujące są dokładnie te same w
> całej serii 9xx z tego co pamiętam. Szybszy model będzie pewnie troszeczkę
> głośniejszy, ale HP930 (a więc podobna do 920) jest bardzo cicha, więc
920/940
> będą pewnie porównywalne.

HP 930 nie jest tak do konca podobna do swoich mlodszych siostr
a najbardziej odczuwalna roznica jest koszt druku (z 930C najnizszy - tylko
ze model juz nieosiagalny)
a polega to na tym ze cartridge czarny jest prawie o polowe mniejszy w
920/940 za niewiele nizsza cene.
nastepna roznica jest ilosc pamieci RAM 4 MB w 930 2 MB w 920/940
obecnie produkowanym nastepca 930C moze byc 960C

--
Marcin Zolynski
UIN 43641738