Re: next part of "Gdzie znaleźć 3.11 dowload"

Autor: Alti (altiok_at_wp.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 22:38:20 MET

Użytkownik "antispam" <anispam_at_e-mail.pl> napisał w > Smieszą mnie ludzie
którzy tak do ...usrania - ortodoksyjnie traktują
> internet , komputery i ... zycie - całe !
> Kiedyś bawiłem sie w krótkofalarstwo i tam też byli tacy...
> Oni traktowali radio i przepisy jak ... oltarz i usilowali "ogniem i
> mieczem" :) niemal wszystkich nawracać - inaczej myślących.
> "uczyli poprawności i zasad" czy się to komuś podobało - czy nie..

NTG
Idz sobie stad na jakas "pl.zal mi dupe sciska"
Albo na "pl.misc. jestem debilem i nie rozumie co mi we wczesniejszych
odpowiedziach napisali"
Nie pozdrawiam
 gosci ktorzy twierdza ze FAO powstaja sobie same dla siebie i ze na kazda
grupe mozna sobie wrzucac co sie chce.