Re: i440BX

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 19:13:52 MET

"hefalump" <hefalump_at_interia.pl> wrote in message

> * Podczas staru systemu wywala niebieski ekran, pisze, że nie uruchomi
> dalej, coby kompa nie uszkodzić, psize, żebym sprawdził, czy nie mam
> wyrusów, i żebym odłączył wsie dyski nowo instalowane, i usunął nowo
> instalowane kontrolery ...

Sprawdz czy tasma IDE nie jest uszkodzona, mozliwe tez ze poprostu dysk
jest uszkodzony. Instalowaes na nim inny system.

> jak się zachowa - termin mijał dokładnie dnia następnego od tego,
> w którym zmieniłem płytkę :) - więc zastanawiam się, czy to nie oto
> chodzi ... Najgorsze jest to, że siem płytka zgubiła ... Papiry som,
> a płytkę mi wcięło ;((((( Mam nadzieję, że Microsoft przyśle drugą ...

O to bys musial sie spytac na grupach poswieconych winxp
albo winnt.

> A dysk to stara ( ale jeszcze na gwarancji ) Barracuda 2, drugi,
> na którym miałem zainstalowane Me to Barracuda 3 ...

BarracudaII tez niezly grzejnik :-)
Nic tylko wino mozesz grzac w kompie :-P

> * Kumpel wymyślił u siebie ciekawy system chłodzenia ... tyle, że
> będzie musiał ciąć obudowe, bo trochę toto duże :o)

Czyzby wodne :-)
Podziel sie informacj jesli to nie tajemnica :-)

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!