Re: i440BX

Autor: hefalump (hefalump_at_interia.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 15:34:35 MET

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> "hefalump" <hefalump_at_interia.pl> wrote in message

> Jakie bledy, gdzie wypisuje te bledy i jaki dysk?

* Podczas staru systemu wywala niebieski ekran, pisze, że nie uruchomi
dalej,
coby kompa nie uszkodzić, psize, żebym sprawdził, czy nie mam wyrusów,
i żebym odłączył wsie dyski nowo instalowane, i usunął nowo instalowane
kontrolery ...
W trybie awaryjnym to samo ... Na stronce Microsostu sprawdzałem numery
błędów i coś jest, że z dyskiem coś mu nie pasi ...
Ale jest jeszcze jedna sprawa - ja tego XP testowałem - m.in. czekałem
też te 90 dni do zakończenia możliwości aktywacji i spradzić,
jak się zachowa - termin mijał dokładnie dnia następnego od tego, w którym
zmieniłem płytkę :) - więc zastanawiam się, czy to nie oto chodzi ...
Najgorsze jest to, że siem płytka zgubiła ... Papiry som,
a płytkę mi wcięło ;((((( Mam nadzieję, że Microsoft przyśle drugą ...
A dysk to stara ( ale jeszcze na gwarancji ) Barracuda 2, drugi,
na którym miałem zainstalowane Me to Barracuda 3 ...

> Ano najgoretszy, dobry na dlugie zimne zimowe wieczory :>>

* Kumpel wymyślił u siebie ciekawy system chłodzenia ... tyle, że
będzie musiał ciąć obudowe, bo trochę toto duże :o)

--
Pozdrowionka!