Re: i440BX

Autor: hefalump (hefalump_at_interia.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 20:21:30 MET

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Sprawdz czy tasma IDE nie jest uszkodzona, mozliwe tez ze poprostu dysk
> jest uszkodzony. Instalowaes na nim inny system.

* Sprawdziłem DiskDoctorem Nortona i brak jezd błędoof - dysk działa
w pożądku pod Me - jak będę miał znowu XP to jeszcze raz spróbuję
zainstalować

> BarracudaII tez niezly grzejnik :-)
> Nic tylko wino mozesz grzac w kompie :-P

* Nie moof mi o grzanym winie :) Ależ mi się normalnie
ślinka pociekła ... :o)

> Czyzby wodne :-)
> Podziel sie informacj jesli to nie tajemnica :-)

* Takie dziwne - nie zdąrzyłem dokładnie obbadać,
ale jest to rura z wiatrakiem i czymś tam jeszcze, ma ze
25-30 cm.- ma pozwolić na wydajne chłodzenie, zamknięcie
obudowy + obniżenie temp. wew. obudowy ...
Czego to ludzie nie wymyślą : PPPPPP

--
Pozdrowionka!