Re: next part of "Gdzie znaleźć 3.11 dowload"

Autor: Pioter (piokow_at_yahoo.com)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 15:51:53 MET

> Smieszą mnie ludzie którzy tak do ...usrania - ortodoksyjnie traktują
> internet , komputery i ... zycie - całe !
> Kiedyś bawiłem sie w krótkofalarstwo i tam też byli tacy...
> Oni traktowali radio i przepisy jak ... oltarz i usilowali "ogniem i
> mieczem" :) niemal wszystkich nawracać - inaczej myślących.
> "uczyli poprawności i zasad" czy się to komuś podobało - czy nie..
> A ja pytam klienta który zamiast mi pomóc to się wymądrza ... Czy
> przeczytałeś opinie innego grupowicza ( o tych 90 - %)

no racja, ale sam zauwaz, ze jest tyle grup do wyboru, a na karzdej
z nich sa specjalisci w swojej dziedzinie...
korzysci sa takie, ze odpowiednie zapytanie na odpowiedniej grupie
daje odpowiednio wiecej odpowiedzi - a jesli ty potrzebujesz
cos sciagnac to odpowiednio wiecej linkow ,a co z tym idzie
mozna wybrac sobie najlepszy transfer :)
to poprostu praktyka...

na a poza tym zawsze znajdzie sie jakis koles co Ci NTG napisze
i nie przyjemnie bedzie...

a tak na marginesie to Windows 1.0 to jest czad
jak ktos chce to na prv.

pozdro
Pioter