Re: next part of "Gdzie znaleźć 3.11 dowload" [ot]

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 15:52:21 MET

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
zwroceniem

> po cholere powstalo FAQ nad ktorym pracowalo wielu grupowiczow i automat
> rozsylajacy maila o grupie - pewnie moj wymysl. zalosny jestes.

Wieszco Krzysztof, Twoje zwrocenie mu uwagi i bzdurne komentarze
spowodowalo wiecej ruchu na laczach i wieksze obciazenie sieci, stworzenie
przydlugich watkow i bezsensowych dyskusji, niz jedno nic nie znaczace
zapytanie o tego windowsa.

Czy jak ktos ciebie sie pyta od droge to niegrzecznie odpowiadasz : ja nie
informacja ! zadzwon pan pond 913 albo idz na informacje turystyczna!!!

??

Bo z Twoich komentarzy wynika ze tak jest, no chyba ze tylko na internecie
jestes taki chojrak.

Pozdrawiam i EOT dla mnie przynajmniej.
Koniec bzdurnego bezsensownego generowania ruchu na sieci.

T.