Re: Czy warto kupić Rive TNT 2 M64 (TV) ?

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 18:09:02 MET

"Dariusz Antoniak" <etheron_at_kki.net.pl> napisal(a):

>Tutaj bedzie rozwiniecie tematu. Jesli chodzi o sprzet to mam Durona 850 i
>monitor (jeszcze) 14".Zamierzam troche pograc, chociaz niekoniecznie w
>najnowsze gierki. Jestem tez filmomaniakiem :). Koledzy twierdza, ze
>wszystkie gry na tej karcie chodza... ale jestem ciekaw, ile mozna z niej
>wycisnac, jak chodza pod tym filmy i jaka jest (subiektywna) jakosc obrazu.
>Co myslicie o wersji z wyjsciem TV ? Czy da sie tego uzywac ? A jesli tak,
>to na jak dlugo wystarczy ?

Generalnie lepiej miec mocniejszy procek i slabsza grafike niz
odwrotnie, do czego w zupelnosci sie przekonalem po organoleptycznych
testach. Wyniki zestawow celeron400+gforce 2 mx400 na DDR
oraz morgan+tnt2 m64 _zdecydowanie_ w grach wypadly lepiej na korzysc
drugiej konfiguracji, co sklania mnie to wysnucia wniosku, ze brak sprzetowego
T_at_L w tnt2 w przypadku mocnego procka ma o wiele mniejsze znaczenie
niz w przypadku procesora, ktory sam nie nadaza z wlasnymi obliczeniami.
Podejrzewam, ze procesor jest w stanie sam przeliczac odpowiednie pozycje ze
srednio zadawalajacym rezultatem zastepujac tym samym niedomagania grafiki.
Przynajmniej na to wskazywaly wyniki w 3 nowych grach, na ktorych to
sprawdzalem.

Odpowiadajac jednak na Twoje pytanie - jesli nie stac Ci na cos lepszego, do
durona 850 ta karta ostatecznie moze byc (przyklad: Alien v. Predator 2 czy
Wolfstein 2 w 1024x768x16 na morganie i tnt2 m64 da sie spokojnie grac,
choc czasami potrafi lekko zarywac (glownie ta 1)).

Ale jesli mozesz, warto dorzucic doslownie te kilkadzeisiat zlotych chcociaz
na gforce'a 1, bo naprawde wydajnosc znaczaco wtedy wzrasta.

Andrzej