Re: Jaki dysk Hdd?

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 18:09:04 MET

"Adek" <amrozik_at_pzl.swidnik.pl> napisal(a):

>Chce kupic dysk 40GB 7200.
>Seagate - Uwazalem, ze dobre sa dyski Seagate Barracuda (w jednym sklepie
>stwierdzono, ze 40% zwrotow gwarancyjnych to Seagate i polecono mi
>Samsunga).

Samsung raczej nie jest dobrym dyskiem. Na sieci dowiesz sie, ze czesto padaja i
sa malo wydajne, ale taka opinia kursuje juz od dlugiego czasu. Byc moze
nowe samsungi sa juz lepsze, ale trzeba czasu na potwierdzenie tego faktu.

>IBM - W innym sklepie stwierdzono, ze IBM byly dobre, ale teraz sa z Wegier.

IMHO nowe IBM'y nadal sa znacznie bardziej awaryjne, niz kiedys.
Ze znacznie mniej awaryjnych polecam np. Fujitsu.

>Caviary czesto sie psuja.

Opinia luzna - rozne sa zdania na temat dyskow tej firmy.
Moim zdaniem firma trzyma <> staly poziom, ktory stoi na
wystarczajaco wysokim poziomie

>Co z Maxtorem?

Niezle. Wlasnie Maxtora bym teraz chyba wybral.

>Ostatnio padl mi w pracy stary Seagate 2GB, w domu Seagate Medalist 10GB, a
>koledze Caviar 20GB 7200 mial go 2 miesiace.

A mi WD200BB chodzi do dzis, wiec jak widzisz jeden czy dwa egzemplarze
nie sa zadnym wykladnikiem.

Andrzej