Czy warto kupić Rive TNT 2 M64 (TV) ?

Autor: Dariusz Antoniak (etheron_at_kki.net.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 22:47:50 MET

Tutaj bedzie rozwiniecie tematu. Jesli chodzi o sprzet to mam Durona 850 i
monitor (jeszcze) 14".Zamierzam troche pograc, chociaz niekoniecznie w
najnowsze gierki. Jestem tez filmomaniakiem :). Koledzy twierdza, ze
wszystkie gry na tej karcie chodza... ale jestem ciekaw, ile mozna z niej
wycisnac, jak chodza pod tym filmy i jaka jest (subiektywna) jakosc obrazu.
Co myslicie o wersji z wyjsciem TV ? Czy da sie tego uzywac ? A jesli tak,
to na jak dlugo wystarczy ?
Skoro juz dorwalem sie do glosu, to gdzie mozna znalezc archiwum grupy ?
Pozdrawiam. Darek